Távolról telefonálok, csak egy kérdésem lenne…

  • Első sorban meglévő Ügyfeleinkre koncentrálunk és a nálunk lévő BMW-k javításával foglalkozunk. A telefonszámainkat kizárólag ezzel összefüggő kapcsolattartásra, továbbá leendő Ügyfeleink konkrét időpontfoglalására tartjuk fennt. Különféle kérdésekre, tudakozásra kizárólag emailben vagyunk elérhetőek.

Megvárható az időszakos szerviz? (olajcsere, szűrők cseréje, automata váltó olajcsere, stb.)

  • Igen! Rövidebb beavatkozások esetén lehetőség van szervizünkben várakozni. Igény esetén lehetőséget biztosítunk az autó megtekintésére „alulról” is, illetve a szervizművelet folyamatának figyelemmel kísérésére.

Motorgenerált, motorjavítást szeretnék, mennyibe kerül?

  • Motorjavítások esetén nem tudjuk előre megmondani a pontos árat, mivel minden használt motor más állapotban van, mindenképpen szükséges szétszerelni a hibákat, kopásokat, stb. Csak ezután tudunk árajánlatot adni. Természetesen a kiszerelésnek és bevizsgálásnak van költsége, függetlenül a javítás megrendelésétől.

Garanciális az autóm, elveszti a garanciát?

  • Mivel hivatalos BMW-re szakosodott szervizként működünk, így az autó továbbra is megtartja garanciáját és vezetjük az online szervizkönyvét is és a szervizelőzmények menüpontba is bekerül.

Mennyibe kerül a hibakód olvasás? Csak egy gyors diagnosztikát kérek, hogy mi a baja az autómnak

  • Két lehetőség közül lehet választani:
    1. Ténylegesen csak egy hibakód kiolvast végzünk, ennek adott ára van, megvárható és gyors. Az esetek legnagyobb részében NEM lehet meghatározni ennyiből, hogy pontosan milyen javítást igényel a gépjármű, csak egy kiindulási alapot ad.
    2. Hibakeresést végzünk, amely előre nem meghatározható költségű és időszükségletű (kb. árat általában lehet sejteni), ennek keretein belül derül ki mit kell pontosan csinálni az autóddal. Megvárásra nincs lehetőség, lehet hogy 20p, de az is lehet hogy több munkaórát igényel. Csak így lehet felelősen gépjűrműjavítást végezni.

Dolgoztok hozott anyagból? Én már megvettem, kaptam az autóhoz, stb.

  • NEM és ez alól nem is teszünk kivételt! Csak úgy tudunk garanciát és felelősséget vállalni az általunk elvégzett javításokért, ha az alkatrészek is tőlünk származnak.

Online BMW szervizkönyv vezetése megoldható? Bekerül a szervizelőzmények menübe?

  • Mivel hivatalos BMW-re szakosodott szervizként működünk, így az autó továbbra is megtartja garanciáját és vezetjük az online szervizkönyvét is és a szervizelőzmények menüpontba is bekerül.

Mikor vihetem oda javításra és mennyi időm van átvenni az elkészült autót?

  • Lehetőség szerint maximum 2 nappal korábban add át és 2 nappal legkésőbb vedd is át, mivel zárt telephelyen lévő parkolóink száma korlátozott. Előzetes egyeztetés hiányában az 5. munkanap után 10.000 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel.

Az autóm BSI-vel (előre megvett szervizcsomaggal) rendelkezik, tudjátok szervizelni?

  • Ebben az esetben tudunk köztes szervizeket csinálni, azonban az előre megvett szervizt nem tudjuk elvégezni.

Végeztek garanciális javítást és visszahívást?

  • Garanciális javításokat és visszahívásokat nem végzünk, azonban az általunk végzett beavatkozások és szervizek után a garancia továbbra is megmarad!

Vállaltok helyszíni kiszállást, autómentést?

  • Nem, csak és kizárólag saját szervizünkben dolgozunk, mivel itt biztosítottak a megfelelő körülmények.